دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نائب رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد

لزوم‌برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب 

لزوم‌برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب 
نائب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری نمایشگاه در نقاط مختلف تهران و ایجاد ترافیک در مسیر این نمایشگاه‌ها گفت: در تهران مشکلات ترافیکی زیادی داریم و امسال قرار نیست نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب باشد که این موضوع را از مسئولان مختلف پیگیری کرده ایم.
کد خبر : 840879

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری آنا، پرویز سروری عضو شورای اسلامی شهر تهران در نطق پیش از دستور صد و سی و هشتمین جلسه شورا که صبح امروز ۲۰ فروردین ماه برگزار شد اظهار کرد: خدمات دهی مترو به اتباع به خاطر نداشتن کد ملی با مشکل مواجه شده است. 

وی افزود: در گذشته تک برگ‌های بلیط وجود داشت که اتباع حاضر در شهر تهران بدون مشکل استفاده می‌کردند و برای این افراد باید فکری شود که بتوانند از مترو استفاده کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: بابت افطاری ساده که روزانه بیش از ۳۵ هزار افطاری ساده توزیع می‌شود تشکر می‌کنم؛ افطاری ساده در ایستگاه‌های تاکسیرانی بسیار اقدامی مناسب است که این افراد در حین اذان می‌توانند افطار کنند.

سروری با اشاره به برگزاری نمایشگاه در نقاط مختلف تهران و ایجاد ترافیک در مسیر این نمایشگاه‌ها گفت: در تهران مشکلات ترافیکی زیادی داریم و امسال قرار نیست نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب باشد که این موضوع را از مسئولان مختلف پیگیری کرده ایم.

وی ادامه داد: برای نمایشگاه‌هایی مانند کتاب باید از ظرفیت شهر آفتاب استفاده کنند و نتیجه استفاده از شهر آفتاب برای شهروندان رفاه را به دنبال دارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در رابطه با افتتاح مجتمع دژ باغ کن و مجموعه سرای محله عمو عباس در نفراباد ری، اقدامی مناسب انجام شد و درخواست توسعه آن را در مناطق مختلف داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته